Zakaj je pomembna optimizacija internet strani

SEO vaših spletnih strani

Optimiranje spletnih strani

Si za svoje spletne strani želite, da bi bile visoko uvrščene na internet iskalnikih, bi privabljale čim več ciljnih torej dejanskih kupcev, da bi bile najdene pod različnimi ključnimi besedami, bi lahko sami preverili in spremljali učinke ter rezultate optimizacije? Optimizacija internetnih strani oziroma Seo (Search Engine Optimization) je v času množičnosti spletnih strani in visoke konkurenčnosti ključnega pomena, saj zagotavlja dobro najdenost vaše internet strani v spletnih iskalnikih, kar posledično pomeni več obiska in večjo prepoznavnost vaše spletne strani. Mnoga podjetja se zatekajo kar k plačljivi promociji internetnih strani, vendar se dolgoročno kot najkakovostnejši in najbolj produktiven izkaže obisk internet strani preko spletnih iskalnikov zaradi optimizacija spletnih strani na darila za moške in ženske. Prednost optimizacije internet strani je tako tudi v enkratnem plačilu, kajti ko je stran končana in dobro uvrščena v iskalnikih, obisk na vaše spletne strani dobivate konstantno in brezplačno. Z odločitvijo za storitve optimizacije spletne strani boste pridobili dobro in stabilno uvrstitev v iskalnikih, strokovno pomoč pri izbiri učinkovitih ključnih besed povezanih z vašo storitvijo, umestitev ključnih besed na spletne strani, ki je pomembna tako za iskalnike kot za obiskovalce vaše spletne strani, dovršeno celostno optimizacijo spletnih strani, možnost spremljanja rezultatov in učinkov optimizacije.

Kaj sploh je optimiziranje internet strani in zakaj jo podjetje potrebuje?

Optimizacija spletne strani oziroma angleško "Search Engine Optimization (SEO)" danes predstavlja postopek priprave spletnih strani na način, da jih spletni iskalniki (google.com, bing.com, najdi.si, ...) čim bolj učinkovito najdejo. To pomeni, da se ob kakovostni optimizaciji internetnih strani določena spletna stran za izbrane ključne besede v spletnih iskalnikih uvrsti čim višje med ponujenimi rezultati. Na visoko razvrstitev v iskalnikih vpliva vrsta pravil, ki jih je potrebno upoštevati že pri samem postopku zasnove in izdelave spletnih strani. Ker danes samo kvalitetna optimizacija spletnih strani ni dovolj za zagotovitev visokih uvrstitev v iskalnikih za vse vaše ključne besede, je potrebno tudi oglaševati na spletnih iskalnikih Google ter Najdi.si. Kakovostna optimizacija spletnih strani je ključnega pomena za občutno povečanje obiska vaših spletnih strani. Samo pravilno izbrane ključne besede prinesejo ciljne obiskovalce ter registracija domene. Obisk z iskalnikov je daleč najkvalitetnejši obisk spletnih strani in je brezplačen. Ali ste vedeli, da je visoka uvrstitev v spletnih iskalnikih danes ključnega pomena?, da 90% obiskovalcev v iskalniku pregleda samo prvo stran z najdenimi rezultati?, da večino obiska vaših spletnih strani ustvarjajo ravno obiski iz web iskalnikov?

Se lahko optimizacije spletnih strani lotim sam?

Optimizacija spletnih strani je eden izmed najpomembnejših korakov v celotnem procesu izdelave internet strani. Na internetu mnogi ponudniki ponujajo in obljubljajo gradove v oblakih, ki naj bi jih boste dosegli s pomočjo njihove optimizacije spletnih strani. A žal je tako, da se za dejanskim procesom optimizacije spletnih strani skriva mnogo več, kot le številčno umeščanje ključnih besed v spletne strani. Slaba optimizacija spletnih strani lahko privede tudi do kaznovanja spletne stani s strani iskalnikov, kar privede do izpada obiskovalcev in kupcev. Nekaj od pomembnejših faktorjev dobre optimizacije: • prava izdelava spletnih strani (kodiranje), • prava izbira ključnih besed, • pravilna umestitev ključnih besed v internet strani. Tako je zelo pomembno, da je optimizacija spletnih strani opravljena kvalitetno in učinkovito. Že v postopku izdelave spletnih strani je treba upoštevati postavitev ključnih besed in fraz, ki zadevajo vašo dejavnost. Na koncu faze izdelave je potrebno s stranko narediti še končno optimizacijo spletnih strani za izbrane besede in to brezplačno. SEO optimizacija se obravnava posamezno, tako da se na podlagi pogovora ter pričakovanj stranke opredelijo željeni cilji. Glede na slednje se določijo stroški, ki so vezani na rezultat optimizacije.

<< Domov